Všeobecné obchodní podmínky
Obchodní podmínky Obchodní podmínky I. Základní ustanovení 1. Tyto
všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle
§ 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský
zákoník“) Sochová Michaela IČ: 49010379 DIČ: CZ 7657031635 se sídlem:
Křesanov 27, Vimperk 38501 zapsané u Krajského soudu v Českých
Budějovicích , oddíl C, vložka 28594 kontaktní údaje: Sochová Michaela
email:recepcefitnessvimperk@seznam.cz telefon: 775 115 059
www:fitnessvimperk.cz (dále jen „prodávající“) 2. Tyto obchodní podmínky
upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která
uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel,
nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“)
prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na
internetové adrese www.fitnessvimperk.cz (dále je „internetový obchod“).
3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto
obchodních podmínek. 4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se
uzavírají v českém jazyce. II. Informace o zboží a cenách 1. Informace o
zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností
jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny
zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících
poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty
nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v
platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto
ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných
podmínek. 2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového
obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít
kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. 3. V internetovém obchodě jsou
zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.
Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v
internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v
rámci území České republiky. 4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze
navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak. III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy 1. Náklady vzniklé kupujícímu při
použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory),
hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby. 2. Kupující
provádí objednávku zboží těmito způsoby: prostřednictvím svého
zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
vyplněním objednávkového formuláře bez registrace. 3. Při zadávání
objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a
doručení. 4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat
a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující
prodávajícímu kliknutím na tlačítko…… . Údaje uvedené v objednávce jsou
prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je
vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení
kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami. 5.
Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o
obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání
zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy.
Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní
smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o
přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího. /
Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o
obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání
zadal. Toto potvrzení se považuje za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení
jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena
potvrzením objednávky prodávajícím na emailovou adresu kupujícího. 6. V
případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající
splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku.
Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva
je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky
prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních
podmínkách. 7. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné.
Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o
přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku
telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto
obchodních podmínkách. 8. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na
straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v
průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za
tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno
automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních
podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu
a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná
nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v
takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou
adresu prodávajícího. IV. Zákaznický účet 1. Na základě registrace
kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do
svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět
objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace. 2.
Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující
povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v
uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání
zboží jsou prodávajícím považovány za správné. 3. Přístup k zákaznickému
účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen
zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho
zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití
zákaznického účtu třetími osobami. 4. Kupující není oprávněn umožnit
využívání zákaznického účtu třetím osobám. 5. Prodávající může zrušit
uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský
účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z
kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek. 6. Kupující bere na vědomí,
že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s
ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
třetích osob. V. Platební podmínky a dodání zboží 1. Cenu zboží a případné
náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit
následujícími způsoby: bezhotovostně převodem na bankovní účet
prodávajícího č. 258 413 232 / 0300, vedený u ČSOB, bezhotovostně platební
kartou, bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím
platební brány Go Pay, dobírkou v hotovosti při předání zboží, v hotovosti
nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně, v hotovosti nebo
platební kartou při osobním odběru výdejně zásilek…… 2. Společně s kupní
cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením
a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak,
rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. 3. V případě
platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě
bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní
smlouvy. 4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje
kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických
plateb.[S16] 5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího
uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní
účet prodávajícího. 6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou
zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží
není zálohou. 7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen
vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu
u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48
hodin 8. Zboží je kupujícímu dodáno: na adresu určenou kupujícím
objednávce prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou
kupující určil, osobním odběrem v provozovně prodávajícího 9. Volba
způsobu dodání se provádí během objednávání zboží. 10. Náklady na dodání
zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v
objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že
je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese
kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem
dopravy. 11. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na
místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při
dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží
doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je
kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží,
resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. 12. Při převzetí zboží od
přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v
případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě
shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky
nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. 13. Prodávající vystaví
kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou
adresu kupujícího./Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží. 14.
Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za
zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na
kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující
povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil. VI.
Odstoupení od smlouvy 1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji
podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy
odstoupit. 2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 5 dnů ode dne převzetí
zboží, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy
několik druhů zboží nebo dodání několika částí ode dne převzetí první
dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
3. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy: poskytování
služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před
uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením
smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení
od smlouvy, o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách
finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během
lhůty pro odstoupení od smlouvy, o dodání alkoholických nápojů, jež mohou
být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách
finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího, o dodávce zboží, které
bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, dodávce zboží,
které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně
smíseno s jiným zbožím, dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z
obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, dodávce zvukové
nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich
původní obal, dodávce novin, periodik nebo časopisů, dodání digitálního
obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím
výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od
smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v
takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, v dalších případech
uvedených v § 1837 občanského zákoníku. 4. Pro dodržení lhůty pro
odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve
lhůtě pro odstoupení od smlouvy. 5. Pro odstoupení od kupní smlouvy může
kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný
prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo
doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře. 6. Kupující,
který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14
dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené
s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže
být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 7. Odstoupí-li
kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do
14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů
na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí
kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s
tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady. 8. Jestliže
kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který
prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží
ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. 9.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit
přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá
nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. 10. Zboží musí vrátit
kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to
možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je
prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na
vrácení kupní ceny. 11. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy
z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce
anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající
bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v
objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní
smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho
na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem
určeným kupujícím. VII. Práva z vadného plnění 1. Prodávající odpovídá
kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá
kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal: má zboží vlastnosti,
které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které
prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na
povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, se zboží hodí k účelu,
který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto
druhu obvykle používá, zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému
vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle
smluveného vzorku nebo předlohy, je zboží v odpovídajícím množství, míře
nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů. 2.
Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v
jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak
oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v
době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. 3. Je-li na prodávaném zboží, na
jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s
jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí
se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající
zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý
účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující
prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z
vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné
zboží užívat. 4. Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních
podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro
kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho
obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání
nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li
to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před
převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující
způsobil. 5. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit
reklamaci a požadovat: výměnu za nové zboží, opravu zboží, přiměřenou
slevu z kupní ceny, odstoupit od smlouvy. 6. Kupující má právo odstoupit
od smlouvy: pokud má zboží podstatnou vadu, pokud nemůže věc řádně užívat
pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě, při větším počtu vad zboží.
7. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu
již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana
smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 8. U vady, která
znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu
odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady
anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 9. Vyskytla-li se odstranitelná vada
po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo
čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla
nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu
z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 10. Při uplatnění
reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo si zvolil.
Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li
kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li
kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná
jako při nepodstatném porušení smlouvy. 11. Není-li oprava nebo výměna
zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat
vrácení kupní ceny v plné výši. 12. Pokud prodávající prokáže, že kupující
před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající
povinen nároku kupujícího vyhovět. 13. Kupující nemůže reklamovat zlevněné
zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno. 14. Prodávající je
povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí
reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je
povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo
uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace
kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace,
včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné
odůvodnění zamítnutí reklamace. 15. Prodávající nebo jím pověřený
pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří
pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu
výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně
odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode
dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na
delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení
smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik
uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího
(uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu. 16. Prodávající písemně
informuje kupujícího o výsledku reklamace. 17. Právo z vadného plnění
kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má
vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. 18. V případě oprávněné
reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů
vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u
prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční
doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat. 19. Volbu způsobu
reklamace má kupující. 20. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv
z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174
občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. 21.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za
vady upravuje reklamační řád prodávajícího. VIII. Doručování 1. Smluvní
strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat
prostřednictvím elektronické pošty. 2. Kupující doručuje prodávajícímu
korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou
v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce. IX. Osobní údaje 1. Všechny
informace, které při naší spolupráci uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi
tak zacházet. Pokud nám k tomu nedáte písemné svolení, údaje o vás
nebudeme jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma
emailové adresy, na kterou vám mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť
tento postup umožňuje zákon, pokud jej neodmítnete. Tato sdělení se mohou
týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv
jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, emailu nebo proklikem na odkaz v
obchodním sdělení) odhlásit. Emailová adresa bude za tímto účelem
uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními
stranami. 2. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v
Zásadách ochrany osobních údajů ZDE X. Mimosoudní řešení sporů 1. K
mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná
Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ:
000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro
řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi
prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. 2. Evropské spotřebitelské
centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem
podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21.
května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení
(ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
spotřebitelských sporů on-line). 3. Prodávající je oprávněn k prodeji
zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí
v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní
inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním
zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. XI. Závěrečná ustanovení
1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České
republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek,
pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto
nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních
předpisů. 2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy
chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva
k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných
známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno
kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část
bez souhlasu prodávajícího. 4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby
vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v
důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání
internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv
na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo
třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové
vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat
internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým
způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem. 5. Kupující
tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2
občanského zákoníku. 6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je
archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. 7. Znění
obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího
znění obchodních podmínek. 8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový
formulář pro odstoupení od smlouvy. Tyto obchodní podmínky nabývají
účinnosti dnem 1.4.2021